JUJUPRIX

JUJUPRIX: MAINONNAN SUUNNITTELUKILPAILU

Oletko sinä vuoden nuori mainonnan suunnittelija Pirkanmaalla?

Voittona Tampereen mainossäätiön 2000 € apuraha.

 

JUJU PRIX 2018 BRIEF JA SÄÄNNÖT

 

TAUSTAA

Tampereen Mainosyhdistyksen Säätiön historia alkaa 1951 perustetusta Tampereen Mainosyhdistyksestä. Yhdistys oli puoli vuosisataa ammatillinen ja virkistyksellinen yhdysside sadoille mainonnan ammattilaiselle.

 

Tampereen Mainosyhdistyksen Säätiön tarkoituksena on edistää ja kehittää Pirkanmaalla mainos- ja markkinointialalla toimivien ja alaa opiskelevien henkilöiden koulutusta sekä ammattitietoutta ja -taitoa. Tähän tarkoitukseen säätiö jakaa hakemusten perusteella apurahoja luonnollisille henkilöille. Säätiö voi halutessaan myös käyttää säätiön varoja alan koulutustilaisuuksien järjestämiseen.

 

Tampereen Mainosyhdistyksen Säätiön apurahat on tarkoitettu mainos- tai muulla markkinointiviestinnän tai markkinoinnin alalla jo toimivien henkilöiden jatko-opintojen tukemista varten tai ko. alojen perus- ja erikoistumisopintojen avustamista varten. Edellisistä vuosista poiketen apurahaa voidaan myöntää myös seminaareihin, lyhyisiin koulutuksiin ja opintomatkoihin. Apurahojen hakuaika on aina kunkin vuoden keväällä 05.05 ja syksyllä 05.12 mennessä. Hakijan opintojen tulee olla riittävän pitkällä, jo loppusuoralla. Apurahojen hakuajoista ilmoitetaan eri kanavissa. Apurahojen saajille ilmoitetaan henkilökohtaisesti.

 

TEHTÄVÄ

Suunnittele juliste ja banneri Tampereen Mainosyhdistyksen Säätiön apurahojen hakemisesta. Kilpailutyön pitää edistää myös säätiön yleistä tunnettuutta ja tavoitteita. Tutustu säätiön verkkosivuihin saadaksesi lisätietoa säätiön toiminnasta. Pakollisia elementtejä kilpailutyössä ovat säätiön logo, verkkosivujen osoite www.mainossaatio.fi ja suppea kuvaus tarjottavasta apurahasta.

 

KOHDERYHMÄ

Tampereen ja ympäristökuntien mainonnan ja markkinoinnin opiskelijat ja alalla jo työskentelevät.

 

TOTEUTUSTAPA

Juliste ja banneri. Julisteen tulee toimia myös ilmoituksena. Suomenkielinen. Toteutustapa vapaa.

 

PALKINTO

Palkkio voittajalle: Tampereen Mainosyhdistyksen säätiön apuraha 2000€ ja  yleisöäänestyksen voittajalle Makkiinointi & Mainonta lehden-vuosikerta

Jos kilpailun voittaa tiimi, palkinto jaetaan tiimin jäsenten kesken. Lisäksi kilpailussa on yleisöäänestys, jonka voittaja palkitaan samassa tilaisuudessa.

Kilpailun voittajatyö julkaistaan Tampereen Mainosyhdistyksen Säätiön toimesta ennen seuraavan apurahahaun päättymistä. Shortlistalle päässeet työt arkistoidaan yhdistyksen sivuille.

 

KILPAILUN SÄÄNNÖT

 

1. Kilpailu on avoin kaikille alle 35-vuotiaille Pirkanmaalla asuville markkinoinnin, mainonnan ja viestinnän ammattilaisille ja opiskelijoille asemaan ja titteliin katsomatta.

2. Kilpailuun voi osallistua yksin ja / tai tiiminä. Yksi henkilö voi jättää kilpailuun yhden itsenäisesti tehdyn työn ja lisäksi osallistua useaan tiimiin. Kukin tiimi voi jättää kilpailuun vain yhden työn. Tiimin kokoa ei ole rajattu, kunhan kaikki tiimin jäsenet täyttävät kilpailuun osallistumisen edellytykset.

3. Kilpailutyön aihe ja brief julkaistaan 05.10.2018 osoitteessa www.jujuprix.fi

4. Kilpailutyö pitää jättää 28.10.2018 klo 24:00 mennessä sähköpostilla osoitteeseen info@jujuprix.fi . Aikarajan jälkeen saapuneet kilpailutyöt hylätään

5. Työ tulee toimittaa kuvallisena esityksenä pdf-muodossa. Muista lisätä kilpailutyöhön ikäsi, osoitteesi, puhelinnumerosi ja missä olet töissä tai opiskelet.

6. Markkinointiviestinnän ammattilaisraati valitsee shortlistalle pääsevät työt ja lopullinen voittaja julkistetaan Business Battle- tapahtumassa Hotelli Tornissa 16.11. ja mainosyhdistyksen säätiön verkkosivuilla osoitteessa www.mainossaatio.fi.

 

Kilpailun järjestävät Tampereen Mainosyhdistyksen Säätiö, Aamulehti ja tamperelaiset / pirkanmaalaiset markkinointiviestintätoimistot.

.

 

KATSO TÄÄLTÄ 2016 JA 2017 VOITTAJAT.

 

TAKAISIN

ETUSIVULLE

Tampereen Mainosyhdistyksen Säätiö. Puheenjohtaja Jaakko Sipola. •  Puh. 050 911 3508  • jaakkoj.sipola@gmail.com