Tampereen Mainosyhdistyksen Säätiön järjestämä Juju Prix -kilpailu järjestetään 1.10.-17.10.2021. Kilpailu on suunnattu alle 35 täyttäneille viestintä- ja markkinointialan opiskelijoille ja ammattilaisille. Kilpailutyön voi toteuttaa yksin, työparina tai ryhmässä. Kilpailun voittajatyö palkitaan 2000 euron apurahalla.
Juju Prix -kilpailu perustuu aidolle asiakkaalle toteutettavaan suunnittelutehtävään, ja voittaneesta kilpailu työstä tulee osa asiakkaan konkreettisia markkinointitoimenpiteitä. Suunnittelutehtävä julkaistaan Mainosyhdistyksen Säätiön verkkosivuilla 1.10. Kilpailun tehtävä ja asiakas vaihtuvat vuosittain.
- Tämän vuoden yhteistyökumppanina ja kilpailun asiakkaana meillä Pirkanmaan festivaalit ry. Haastavien korona vuosien jälkeen kilpailutyön suuntaaminen tapahtuma-alalla toimivan yhdistyksen hyväksi, tuntuu erityisen hyvältä, sanoo puheenjohtaja Jaakko Sipola.
Kilpailun voittajan ja finaaliin valittavat kilpailutyöt valitsee tamperelaisten mainosalan yritysten johdosta valittu tuomaristo yhdessä Säätiön hallituksen edustajien kanssa. Voittaja julkistetaan 5.11.
Nuori suunnittelija -kilpailun tavoitteena on kannustaa ja nostaa esille pirkanmaalaisia luovan alan osaajia ja heidän kykyjään, sekä parantaa nuorten suunnittelijoiden työllistymistä. Juju Prix -kilpailu järjestetään 21 kertaa.
Tampereen Mainosyhdistyksen Säätiö jatkaa 1951 perustetun Tampereen Mainosyhdistyksen toimintaa. Säätiön tarkoituksena on edistää ja kehittää Pirkanmaalla mainos- ja markkinointialalla toimivien ja alaa opiskelevien henkilöiden koulutusta sekä ammattitietoutta ja -taitoa. Säätiö järjestää Juju Prix -kilpailun lisäksi muun muassa koulutuksia ja jakaa apurahoja markkinoinnin opiskelijoille ja alan osaajien koulutukseen.
Lisätietoa kilpailusta ja kilpailutehtävä mainossaatio.fi